Jak kupię ?

Poniżej znajdziesz komplet informacji dotyczących realizacji zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny na numer +48 690 810 290 dostępny w dni powszednie od 8.00 do 16.00 lub na adres mailowy sklep@decided.pl.

Sposób złożenia zamówienia

Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu Decided.pl. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta, po wybraniu produktów można wybrać w koszyku opcję „Zakupy bez rejestracji”. Zachęcamy jednak do utworzenia konta. Umożliwia to podgląd statusu zamówienia, historii zakupów, a także powoduje, że nie musisz ponownie uzupełniać większości danych przy kolejnych zakupach. Dodatkowo stali klienci mają możliwość otrzymania kuponów rabatowych oraz  bonusów na kolejne zakupy.

Bezpieczeństwo i dyskrecja

Sklep Decided.pl posiada zaufany certyfikat SSL wystawiony przez Certum działający podczas przeglądania zawartości sklepu, w trakcie wypełniania danych osobowych jak i podczas realizacji płatności połączenie z serwerem jest szyfrowane. Obok paska przeglądarki znajduje się kłódka. Dodatkowo sklep spełnia wszystkie wymogi i standardy GIODO i UOKiK w zakresie administrowania bazą danych klientów oraz zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa o handlu internetowym. Wszystkie przesyłki przygotowane są w pełni dyskretnie, zarówno w kwestii opakowania jak i danych nadawcy. Wszystkie produkty wysyłamy w kartonowych pudełkach zabezpieczonych dodatkowo folią bąbelkową i owinięte czarną folią typu "stretch".

Jakość i oryginalność

Wszystkie produkty Leather Seduction przechodzą kontrolę jakości wykonania zarówno na etapie tworzenia jak i przed wysyłką do Klienta. Akcesoria firmy OVO pochodzą od oficjalnego dystrybutora marki, są zapakowane w oryginalne opakowanie producenta oraz pokryte folią zabezpieczającą. 

Wymiary i dopasowanie

Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie produkty na naszej stronie posiadały odpowiednią ilość zdjęć prezentujących ich wygląd oraz pełen opis wraz z wszystkimi możliwymi wymiarami. Głównie chodzi o akcesoria „Leather Seduction”. Dlatego prosimy – sprawdźcie przed zakupem „newralgiczne” wymiary, przede wszystkim własne obwody nadgarstków, łydek, szyi itd. To pozwoli na uniknięcie niepotrzebnych nieporozumień, a tym samym konieczności zwrotów. Jeśli odczytane i zmierzone przez Was wymiary nie pokrywają się – zawsze jest możliwość zamówienia indywidualnego wymiaru wszystkich produktów „Leather Seduction”.

Leather Seduction - zamówienia indywidualne

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby produkty Leather Seduction posiadały możliwie jak najbardziej uniwersalne wymiary. Jeśli jednak przed zakupem uznacie, że standardowe rozmiary nie są dla Was odpowiednie – skontaktujcie się z nami i przedstawcie Swoją propozycję. W miarę możliwości postaramy się przygotować dany przedmiot według Waszych wytycznych. Prosimy jednak pamiętać – możemy wykonać niestandardowy wymiar produktu dostępnego w stałej ofercie czyli o identycznym wzorze i z tego samego materiału. Każdą taka prośbę rozpatrujemy jednak indywidualnie, a tym samym nie możemy zagwarantować takich samych warunków handlowych jak w przypadku produktów występujących w regularnej ofercie. Może zająć to nieco dłużej i wiązać się z większym kosztem niż w przypadku standardowego zamówienia ale przynajmniej będziecie pewni, że zakupiony produkt w stu procentach spełni Wasze oczekiwania. Innymi słowy – jeśli potrzebny będzie nieszablonowy rozmiar: piszcie do Nas, postaramy się pomóc.

Formy płatności

Zamówienia można opłacać w następujący sposób:

  • Kartą płatniczą Visa / Mastercard lub przelewem błyskawicznym za pośrednictwem serwisu PayU – płatności w tym systemie są realizowane niemal w czasie rzeczywistym, dzięki czemu szybciej możemy przystąpić do realizacji zamówienia.
  • Tradycyjnym przelewem bankowym na numer 40 1050 1445 1000 0092 3361 1491 (Bank ING S.A), w polu odbiorcy proszę wpisać „Decided Ewa Surman, os. Spółdzielcze 7/48, 31-943 Kraków”, a w tytule numer zamówienia. Numer konta oraz dane do przelewu otrzymasz  również e-mailem po złożeniu zamówienia.
  • Przy odbiorze przesyłki.

Czas realizacji zamówienia

Zamówienia realizowane są w terminie 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, czas ten jest liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Większość asortymentu posiadamy na stałe w magazynie, więc czas realizacji może okazać się znacznie krótszy od deklarowanego i dołożymy wszelkich starań aby przesyłka wyruszyła do Was znacznie wcześniej. Niemniej wolimy mile zaskoczyć niż niemile rozczarować. Czas dostawy przesyłki uzależniony jest od wybranego przewoźnika.

Zmiany w złożonych zamówieniach

Do momentu nadania przesyłki możecie wprowadzić poprawki w zamówieniu. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny na numer +48 690 810 290 dostępny w dni powszednie od 8.00 do 16.00 lub na adres mailowy sklep@decided.pl.

Sposoby i warunki dostawy

Sposób dostawy możecie Państwo wybrać spośród następujących opcji:

  • Paczkomaty Inpost: paczka wysyłana do wybranego Paczkomatu, możliwa do odbioru w dogodnym dla Was czasie (24 H, 7 dni w tygodniu) z opcją śledzenia przesyłki on-line oraz informacją poprzez SMS o gotowości do odbioru.  Na odebranie paczki macie 3 dni.
  • Kurier Fed – Ex: paczka dostarczona pod Twój adres przez kuriera z opcją śledzenia przesyłki on-line.


Czas i koszty realizacji dla poszczególnych przewoźników:

  • Paczkomaty Inpost: czas realizacji do 2 dni roboczych; koszty przy płatności PayU, przelewem: 13,00 zł brutto; płatność przy odbiorze za pobraniem: 18,00 zł brutto. Formy płatności za pobraniem w paczkomatach Inpost znajdziecie tutaj.
  • Kurier Fed – Ex: czas realizacji 1 dzień roboczy; koszty przy płatności PayU, przelewem: 18,00 zł brutto; płatność przy odbiorze za pobraniem: 23,00 zł brutto. Forma płatności za pobraniem: gotówka.


Deklarowane czasy realizacji obowiązują pod warunkiem złożenia zamówienia w dniu roboczym do godziny 13.00. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny będą nadawane w następnym dniu roboczym.

Zwrot towaru

Na zwrot zakupionego towaru masz 14 dni. Szczegółowe informacje na temat zasad i formy zwrotu znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Z uwagi na specyficzny charakter oferowanych produktów, pamiętajcie proszę, iż obowiązują podobne zasady jak w przypadku, gdybyście kupowali produkt w sklepie stacjonarnym. Do 14 dni od zakupu możecie zwrócić towar nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Opcja zwrotu ma na celu umożliwienie dokładnego obejrzenia zakupionego produktu, nie pozwala na jego używanie. Zastrzegamy sobie również brak możliwości zwrotu produktu wykonanego na indywidualne zamówienie.